donderdag 19 april 2012

klussen

even een berichtje van mij.this weer lang geleden dat ik een bericht plaatste,en werd even weer tijd.we hebben bijna de zolder klaar en de trap moet nog en dan kunnen we verder mer het overloop en onze slaapkamer.de zolder is nog niet ingericht,daarvoor eerst naar ikea.het duurde allemaal lang,want mijn man kreeg last van liesbreuk en ja.........ik kan veel,maar de grote werk niet.en als ik wat deed,stond de hond alweer bij me.maar als het op verfen aan gaat,doe ik het graag.we gebruiken het verf van ptmd.vrienden van ons hebben een schilderbedrijf en willen even vragen,wat er op de trap moet.ik hoop dus ook gaauw weer fotos te zetten op mijn blog.want ik zie bij vele van jullie dat er veel veranderd is,andere blogpagina,maar ik krijg dat nooit voor elkaar.nou tot gaauw maar weer en geniet van het weekend,wat komt.ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten